2010. május 19., szerda

Ízelítő - 2. fejezet

 Bocsi, hogy sok ideig vártam a frissel, és hogy most is csak ízelítőt kaptok, de már nem sokára hozom az egészet. Puszi Szelena
Ui.: Komizzatok lécy!!!

Csööörrrrrr-csööööööörrrrrrr!!!
Jaj, de jó, hogy vége a napnak. Nem bírtam volna tovább Ms. Schlif-fel. Elpakoltam gyorsan a föci felszerelésem és elindultam az ajtó felé, ahol már Tiff várt rám.
  • Huh, de jó, hogy nincs több órám. A földrajz mindig leszívja az energiáimat. Ráadásul a tanárnő idén s előadta az „úgy táncoltok, ahogy én fütyülök, különben kirúgatlak! Érthető voltam???” szövegét és a fenyegető nézését. Utálom, amikor félévkor Ő veszi át az osztályt. Rühellem azt a banyát. – mondtam, mire Tiff csak heves bólogatással fejezte ki egyetértését.
  • Na, én megyek, mert sok házit kaptam és este még egy szerződésről szóló vacsorára is hivatalosak vagyunk anyával. Szia! – adtam még két puszit a barátnőmnek és már mentem is a kijárat felé.
  • Szia! – hallottam még a hangját.
Felültem a biciklimre és villámsebesen kezdtem tekerni. A fülhallgatót beraktam a fülembe és elindítottam a Jay-től az egyik kedvenc számomat. Már majdnem otthon voltam, csak két utca és meglátom a kapunkat, amikor… 

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Várom már, hogy felrakd a második fejezetet. :D
    Benne lennél egy linkcserében?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, ha megmondo, hogy hogyan kell csinálni. mivel gőzöm sincs...:$ :S

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Csak annyi az egész, hogy kicseréljük a blogjaink linkjét és kitesszük egymást a blogunkra. Itt az én blogom linkje: http://szerelmemaszememelott.blogspot.com/
    Ha valami kérdésed van még ezzel kapcsolatba nézz be hozzám és írj a chatbe. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik és csak így tovább.Várom a kövit
    Köszi a "hirdetést" nagyon tetszik :P

    VálaszTörlés