2010. augusztus 18., szerda

Végre újra itthon!

Sziasztok!



Na végre hazaértem!A táborozós hét után el lettem küldve a mamámhoz, majd ma értem haza Bécsből. Sokat olvastam és az új városban vártam az ihletet. Hát lett, de nem igazán a törihez... Valószinüleg fogok csinálni egy új blogot, ahova az ilyen álmaimat, fantáziálásaimat kiteszem.
Amíg nem voltam itthon közületek ketten nagyon nagy örömet szereztek nekem, ugyanis a blog kapott még két díjat! Örülök, hogy a keves friss ellenére - már dolgozom rajta, mostmar szeptemberig nem tervezek hosszabb kiruccanást - méltányoljátok a munkám. Köszönöm szépen. Holnap kirakom a két díjjat és vagy egy új blogot nyitok, vagy a folytatást rakom fel, bár akkor nem biztos, hogy olyan hosszú lesz.
Puszi Szelena

Ui.: Lehet, hogy némely helyen nem lesz jó az ékezet. Sajnálom, de még vissza kell szokjak a magyar billentyűzethez és a sok ékezetes szóhoz, mivel Ausztriában csak németül komunikálhattam bárkivel is. Igyekszem és még egyszer bocsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése